Ilmoitukset

Tiedote: Annansilmät-Aitan materiaalivälitys lopetetaan

Ilmoitus julkaistu

TIEDOTE MATERIAALIVÄLITYKSESTÄ

Helsingin ja Uudenmaan Näkövammaiset ry on päättänyt lopettaa Annansilmät-Aitan materiaalivälityksen.

Annansilmät-Aitta hankkii jatkossa varastoon vain niitä materiaaleja, joita se itse käyttää tuotteiden valmistuttamiseen. Hankinnat tehdään varsinaisen myymälätoiminnantarpeista, eikä materiaaleja enää varata ennakkoon käsityöläisten mahdollisten tilausten varalle.

Jatkossa myymme näitä materiaaleja myös ulkopuolisille yrityksille ja kuluttajille, joten näkövammainen käsityöyrittäjä voi edelleen tilata niitä siinä missä muutkin tilaajat. Myyntieriin tulee kuitenkin muutoksia niin, että tilauserät ovat entistä suurempia. Tästä tiedotamme hieman myöhemmin erikseen.

Kokonaan pois jäävät tuotteet ovat korinpohjat, ekopäreet lukuun ottamatta värejä musta, valkoinen, luonnonvalkoinen ja harmaa, rautalangat koreihin, kalusterungot, mehiläisvahat, villalangat, osa koivukepeistä sekä pp-kuidut valkoinen sekä punainen.

Varastossa vielä olevia poistuvia materiaaleja voi tiedustella sähköpostilla: simo.parviainen@annansilmat-aitta.fi